Vad gör jag om jag har satt in pengar men inte fått bonusen?

Vad gör jag om jag har satt in pengar men inte fått bonusen?

Här berättar vi vad du kan göra om du inte fått bonus trots att du har satt in pengar

Ej fått min bonus

Bonusen kan i vissa fall dröja några minuter eller kräva att du loggar ut och in på nytt igen. Om inte det hjälper så brukar spelbolagen i regel erbjuda smidig kundservice, antingen via chatt eller telefon. Kontakta spelbolagets kundservice, de brukar vara tillmötesgående och, förutsatt att du uppfyller bonusvillkoren, så ska bonusen krediteras till ditt konto.

Denna webbplats använder cookies

Cookie ("kakor") består av små textfiler. Dessa innehåller data som lagras på din enhet. För att kunna placera vissa typer av cookies behöver vi inhämta ditt samtycke. Vi använder oss av följande slags cookies. För att läsa mer om vilka cookies vi använder och lagringstid, klicka här för att komma till vår cookiepolicy. 

Hantera dina cookieinställningar

Nödvändiga cookies

Nödvändiga cookies är cookies som måste placeras för att grundläggande funktioner på webbplatsen ska kunna fungera. Grundläggande funktioner är exempelvis cookies som behövs för att du ska kunna använda menyer och navigera på sajten.

Cookies för statistik

För att kunna veta hur du interagerar med webbplatsen placerar vi cookies för att föra statistik. Dessa cookies anonymiserar personuppgifter.